Over Marjon

Met ruim twintig jaar werkervaring als verpleegkundige-A in Nederland en het buitenland, jazzdansdocent en als arbo-adviseur volgde ik in 2005 de opleiding voor professional organizer, waarna ik mijn onderneming startte.

Professional organizer, personal organizer, opruimcoach, ambulant begeleider, lifecoach, productiviteitscoach, efficiencycoach. Allemaal benamingen die de lading van mijn vak dekken.

Als lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO) werk ik conform haar gedragscode zorgvuldig, professioneel en met respect voor de belangen van mijn cliënten en het aanzien van mijn beroepsgroep. Ik neem dan ook alleen opdrachten aan waarin ikzelf écht geloof, omdat dit de grootste garantie biedt op een zinvol en duurzaam resultaat.

Als werkende moeder, arbo-adviseur en professional organizer /productiviteitscoach heb ik telkens weer ondervonden dat het handig en prettig is en rust biedt, om helderheid te scheppen in zaken en taken en deze duidelijk, eenvoudig en persoonlijk passend te structureren. In de loop der jaren heb ik veel mensen naar tevredenheid verder kunnen helpen, zowel privé als op hun werkplek.  Hierover leest u meer op de pagina Referenties.

Mijn kennis en kunde verrijk ik door voortdurende bijscholing en persoonlijke ontwikkeling. Doelgericht, discreet, betrokken, met aanstekelijk enthousiasme, een vleugje humor en mijn vakkennis coach ik u naar, misschien voor u verrassende, oplossingen.

Ik vind het heerlijk en voldoening gevend om samen met u uw (werk)ruimte te reorganiseren, eenvoudig en met oplossingen die bij ú persoonlijk passen en dus wél voor u werken, zodat u prettig kunt leven en werken.

Uw vragen over mijn dienstverlening beantwoord ik graag vrijblijvend.

Ik hoop u te ontmoeten, graag tot ziens!

Logo alleen de naam Marjon