Mijn rommelige huis snel verkoopklaar gemaakt.

Omdat ik snel mijn huis verkoopklaar wilde maken en niet wist waar ik moest beginnen, vroeg ik Marjon om hulp.

Door jarenlange ingrijpende omstandigheden en de combinatie van werk en zorg voor de kinderen, had ik te weinig energie en gelegenheid om orde op zaken te houden. Daardoor waren kamers, kasten, de garage en de zolder te vol, rommelig en onoverzichtelijk. We hadden te veel spullen, kleding en papieren en de administratie was chaotisch en onhandig. Dingen die we gebruiken waren moeilijk vindbaar of bereikbaar. Geen ideale situatie als je je huis moet verkopen. Gedurende enkele dagdelen heb ik samen met Marjon ons huis gereorganiseerd. Veel overbodige spullen en papieren weggegooid of naar de kringloopwinkel gebracht en benodigde spullen overzichtelijk en handig georganiseerd. De samenwerking verliep heel doelgericht, gezellig en Marjon wist mij goed op gang te houden. Haar zakelijke, zorgvuldige maar ook betrokken benadering vond ik goed. Haar doorvragen zette me aan tot nadenken, hoe iets aan te pakken. Bij de huiswerkopdrachten hield ze genoeg rekening met mijn belastbaarheid. Met het enthousiasme en de gedrevenheid van Marjon gebeurde er in korte tijd een hele hoop, waardoor mijn huis snel opgeruimd en verkoopklaar was. Bovendien heb ik geleerd om keuzes te maken en hoe ik iets op orde kan brengen en houden. Daardoor ervaar ik nu rust en orde in huis en in mijn hoofd! – Esther van Oeveren